Verticale emergente în căutare

Căutarea s-a extins cu mult peste pagina de rezultate tradiționale. Tabelul periodic al factorilor SEO al landului motorului de căutare este o privire asupra verticalelor emergente din cadrul căutării. Ofertele de căutare vocală, imagine, locală și video oferă utilizatorilor opțiuni pentru localizarea informațiilor în modul în care preferă.

Aceste verticale emergente nu necesită un set complet diferit de abilități SEO – multe dintre tehnicile de bază pe care le-ați învățat din acest ghid sunt aplicabile pe verticale. Cu toate acestea, există caracteristici și nuanțe unice pe care trebuie să le luați în considerare.

Voi: voce

Asistenții digitali, precum Google Assistant, Siri și Alexa, și-au făcut drum în dispozitive mobile, mașini, purtabile și dispozitive inteligente pentru casă. 

„Există două școli de gândire”, spune Greg Sterling, motorul de căutare. „Unul este că faci doar toate cele mai bune practici SEO și îți introduci datele în Google și le marchezi [cu date structurate] și că vei avea grijă de rezultate. Deci, dacă cineva caută o cafenea sau un dentist local sau orice altceva, dacă ai făcut totul chiar pe partea din spate, vei apărea. „Alți oameni vor spune:„ Ei bine, trebuie să optimizați fragmentul prezentat – trebuie să vă gândiți la modul în care utilizatorii ar putea formula interogări în mod diferit cu voce atunci când vorbesc o interogare sau să scrieți o interogare; ”

„Înțelepciunea convențională este că interogările vocale sunt mai lungi, sunt sub formă de întrebare, spre deosebire de un set de cuvinte cheie mai condensat, care poate să nu fie coerente gramatical”, adaugă Sterling. „Așadar, există o gândire ușor diferită în acest sens și unii oameni vor spune:„ Ei bine, uitați-vă la jurnalele de apeluri, uitați-vă la tipurile de întrebări pe care oamenii vi le pun pe diferite canale media și transformați-le în conținut pe site-ul dvs. web. Creați întrebări frecvente, creați pagini de conținut care să reflecte întrebările obișnuite pe care oamenii le vor pune și apoi, atunci când oamenii îi pun pe aceștia, fie prin intermediul tastaturii sau vocale, veți obține un rang. “”

[Sfat Pro]

În mediul Amazon, se numește Alexa Skill; în mediul Google, se numește o aplicație Acțiuni pe Google. Aplicația Acțiuni pe Google vă permite să dezvoltați … orice fel de lucruri diferite. În general, majoritatea oamenilor cred – și pentru majoritatea oamenilor, acest lucru este adevărat – că aplicația va fi utilă numai dacă utilizatorul știe să o invoce. Cu toate acestea, cu acțiunile de pe interfața aplicației Google, funcționând prin dialogflow.com, puteți activa interogări implicite, ceea ce permite Google să răspundă răspunsurile din aplicația dvs., chiar și pentru utilizatorii care nu știu aplicația. Deci, să zicem că aveți o aplicație pentru prețurile locuințelor, „Care este prețul mediu al locuințelor din Boston?” Chiar dacă utilizatorul nu a invocat aplicația dvs., Google ar putea să scoată răspunsul din aplicație și să o servească, astfel încât devine ca SEO. –Eric Enge, director general, Perficient.

Pentru mai multe resurse privind optimizarea căutării vocale, marcați-ne Google: funcții Căutare vocală și căutare: secțiuni Căutare prin voce .

Img: Image

„Google a sugerat că SEO-urile ar trebui să se concentreze un pic mai mult pe căutarea de imagini în ultimele luni”, a scris Barry Schwartz, Land Engine Engineer, într-un articol care detaliază importanța crescută a imaginilor pe pagina cu rezultatele căutării Google. 

Cu o casetă de imagini care apare deasupra listelor organice și a previzualizărilor de căutare a imaginilor care direcționează utilizatorii către pagina care găzduiește imaginea, optimizarea imaginii ar trebui să fie o componentă regulată a schemei dvs. SEO.  

[Sfat Pro]

„Folosind imagini originale, text alt, având un text bun vecin care este descriptiv sub imagine, având imaginea pe o pagină relevantă și pe un site relevant – toate acestea sunt factorii noștri de clasare pentru căutarea imaginii.” –Eric Enge, director general, Perficient.

În plus, luați în considerare impactul pe care imaginile îl au asupra experienței utilizatorului. Încercați să obțineți dimensiunea fișierului dvs. cât mai scăzută fără a sacrifica calitatea pe care o așteaptă utilizatorii; acest lucru vă va ajuta să mențineți timpul de încărcare sub control. Dacă imaginile dvs. apar de asemenea mai jos, luați în considerare implementarea încărcării leneșe, astfel încât utilizatorii să nu fie nevoiți să aștepte ca toate imaginile dvs. să se încarce înainte să poată începe să interacționeze cu conținutul dvs.

De asemenea, veți dori să vă lipiți la formate de fișiere comune, cum ar fi JPEG și PNG pentru imagini standard, SVG pentru grafică vectorială și GIF pentru animații simple, astfel încât motoarele de căutare să vă indexeze imaginile. Puteți chiar să marcați imagini cu date structurate pentru a oferi motoarelor de căutare mai multe informații.

Pentru mai multe, consultați:

  • Iată ce trebuie să știți despre optimizarea imaginii pentru SEO
  • SEO: Căutare de imagini
  • Imagini Google

Loc: Local

Știm că vizibilitatea online poate conduce traficul offline de picior și achiziții la locații din cărămidă și mortar. Optimizarea vizibilității locale în căutare este mai importantă ca niciodată. 

„Puteți spune că căutarea locală este despre Google în primul rând, apoi pe Yelp și pe Facebook și poate pe verticală”, spune editorul care contribuie la motorul de căutare, Greg Sterling. „Deci, dacă sunteți în ospitalitate, sau în restaurante sau într-o zonă specializată, atunci va fi de obicei un site de director sau câteva site-uri pe care oamenii le vor folosi – TripAdvisor este unul evident – pentru a găsi informații.”

Platforma Google My Business continuă să adauge funcții. Reclamarea și optimizarea înregistrării dvs. vă vor ajuta să vă prezentați prezența pe Căutarea Google și pe Hărți. Puteți actualiza informațiile despre companie, încărca fotografii și gestiona recenzii – un factor de clasificare locală 

Având o prezență pe Yelp (sau pe site-ul directorului care este cel mai relevant pentru industria ta), poate conduce traficul direct către ușa ta. „Dar, dintr-o perspectivă Google SEO, motivul pentru care doriți să fiți construit pe Yelp și pe acele alte directoare este pentru că vor clasifica – vor învinge propriul site web în majoritatea cazurilor și vor obține avantajul autoritatea pe care o au acele domenii ”, spune Sterling.

În cadrul ecosistemului Amazon Alexa, Amazon primește date din mai multe surse, una dintre principalele lor surse de date locale este Yext, dar au și alte surse. Yelp este altul. Având în vedere acest lucru, spune Sterling, trebuie să vă asigurați că datele dvs. sunt în Yelp, într-o oarecare măsură, și în Yext, pentru a putea fi descoperite pe dispozitivele Alexa.

În Google Home și, de asemenea, pe Asistentul pentru smartphone-uri, dacă sunteți un profesionist în servicii, acestea vă vor prezenta doar dacă aveți un ecuson garantat Google sau dacă primiți unul dintre partenerii autorizați, spune Sterling.

[Sfat Pro]

„Până în prezent, nu am constatat că conținutul utilizat în Google Post are vreun impact asupra clasamentului (de exemplu: postarea despre„ mușcături de câini ”nu te face să te poziționezi mai mare pentru„ avocatul mușcă de câine ”), așa că aș sugera focalizarea postările de pe cuvintele cheie ești deja clasament pentru că ar putea folosi un impuls în clic-prin-sobolan,“ – Joy Hawkins, proprietar local Caută Forum și Sterling Sky Inc .

Pentru mai multe, consultați:

  • SEO: Local
  • Google: Maps & Local
  • Ce ne spun două mari studii despre starea marketingului local

Vid: videoclip

„Dacă urmăriți videoclipuri, nu puteți face doar lucruri pentru a încerca să faceți ca videoclipul dvs. să fie clasat în căutarea Google, dar YouTube.com este de fapt un motor de căutare foarte semnificativ”, spune Eric Enge, directorul general al Perficient Digital. 

Google suprafețează rezultatele video în pagina principală a rezultatelor căutării, precum și în fila video. În timp ce unii factori de clasare video se suprapun între Google și YouTube, există considerente unice de care trebuie să țineți cont atunci când optimizați conținutul video.

Dacă publicul dvs. este pe YouTube.com, timpul mediu de vizionare este un factor crucial în clasament – mai ales dacă doriți ca conținutul dvs. să fie afișat ca un videoclip sugerat . Pentru a ajuta spectatorii să găsească videoclipurile dvs., asigurați-vă că introduceți cuvintele cheie pe care le-ați cercetat în titlu, descriere și etichete.

În loc să vă bazați pe legendele închise automat pe YouTube, adăugați propriile transcrieri pentru a oferi YouTube mai multe informații despre conținutul dvs. și asigurați-vă că transcrierile dvs. sunt corecte pentru spectatorii dvs. Veți dori, de asemenea, să creați o imagine originală în miniatură care să rezoneze publicului dvs., convingându-i să facă clic și să crească numărul de vizualizări.

Angajamentul este, de asemenea, o considerație pentru YouTube SEO, așa că veți dori să găsiți modalități creative de a vă încuraja spectatorii să se aboneze, să partajeze, să comenteze și să ofere videoclipurilor dvs. în sus.

Dacă obiectivul principal al conținutului dvs. video este ca utilizatorii să vă descopere prin pagina principală a rezultatelor căutării Google, faceți-vă cercetările și verificați dacă caruselul video apare pentru întrebările pe care doriți să le obțineți. Chiar dacă nu, conținutul dvs. poate să iasă în suprafață în fila video. 

„În Google, algoritmii de clasare pentru videoclipuri sunt uimitor ca și în cazul altor pagini web. Se pare că sunt în joc același fel de algoritmi de relevanță. Pagina dvs. cu videoclipul are legături către aceasta? Acumulează un anumit nivel de PageRank și astfel de lucruri? ”, Spune Eric Enge. „Algoritmii de clasare sunt diferiți [între YouTube și Google], deoarece succesul Google este determinat de gradul de satisfacție pe care îl oferă utilizatorilor în funcție de rezultatele pe care le servesc și care se corelează foarte bine cu Google pentru menținerea sau creșterea cotei de piață și, în final, conducerea majoritatea clicurilor din anunțuri. “

Dar, puteți face mai multe decât simpla încorporare a videoclipului într-o pagină relevantă și apoi optimizarea acelei pagini: puteți adăuga, de asemenea, o transcriere direct pe pagină și să marcați videoclipul cu date structurate, pentru a oferi contextului mai mult motoarele de căutare și creșterea șanselor. că videoclipul dvs. iese la suprafață ca un rezultat bogat.

Indiferent de lungime, obiectivul principal ar trebui să fie întotdeauna crearea de conținut potrivit pentru publicul tău. Cu toate acestea, algoritmii motoarelor de căutare pot să nu favorizeze videoclipurile excesiv de concise:

„Ceea ce caută este un conținut de înaltă calitate, de formă lungă, care să le permită să difuzeze mai multe reclame și să mențină utilizatorii pe site mai mult timp”, a scris Stephan Spencer, cronologul motorului de căutare și autorul Art of SEO , Google Power Search și comerț electronic online . „Videoclipurile care au cel puțin cinci minute în lungime tind să funcționeze mai bine și au șanse mai mari de clasare în căutările Google.”

Păstrați filele cu privire la performanța video prin intermediul analitelor YouTube și al rapoartelor video Google Search Console .