Toxinele și sancțiunile privind spam-ul pentru motoarele de căutare

Oricine intră pe tărâmul optimizării motoarelor de căutare este probabil să întâlnească niște tactici discutabile (numite „pălărie neagră”) sau Toxinele, așa cum le numim în tabelul nostru periodic al factorilor SEO . 

Acestea sunt scurtături sau trucuri, care ar putea fi suficiente pentru a garanta un clasament ridicat în ziua în care metodele motoarelor erau mult mai puțin sofisticate. (S-ar putea să funcționeze chiar acum, cel puțin până când nu ești prins.) Vă recomandăm să stați departe de aceste tactici, deoarece angajarea lor poate duce la o penalizare sau interdicție. 

Fii sigur, este greu să spamuri accidentale un motor de căutare, iar motoarele se uită la o varietate de semnale înainte de a decide dacă cineva merită o pedeapsă aspră. Acestea fiind spuse, să vorbim despre lucruri de făcut.       

Cl: Cloaking

Afișarea crawler-urilor motorului de căutare este altceva decât ceea ce le prezentați utilizatorilor se numește „ cloaking ” și poate fi folosit pentru a păcăli utilizatorii să viziteze pagini irelevante sau dăunătoare.

Spre deosebire de unele dintre celelalte toxine, îmbrăcămintea nu este ceva care se poate întâmpla din întâmplare – este o încercare deliberată de a manipula rezultatele căutării, iar dacă ești prins în acest sens, poți aștepta o penalitate foarte grea.

Ce zici de problemele JavaScript? „Cloaking-ul este în mod specific împotriva liniilor directoare Google , dar aceste linii directoare sunt momentane din cauza JavaScript-ului”, spune Detlef Johnson, Land Engine Engineer. „Soluția SSR (One Side Performance rendering) o oferă numai în mod dinamic în concordanță cu spider spotting. Când gestionați o solicitare de la Googlebot, puteți opta pentru a face SSR, în timp ce toate celelalte solicitări sunt gestionate în mod normal, livrând scripturi pentru redare în browser. Asta, din punct de vedere tehnic, se îmbracă, dar Google arată altfel, deoarece sunt conștienți de intenție. ”

„Atâta timp cât intenția dvs. nu este suspectă, puteți face acest lucru și așteptați să nu vă fie interzis. Atunci când rezervați un anumit conținut pentru păianjeni, pe care nu le afișați utilizatorilor, că lucrurile încep să treacă linia “, explică Johnson.

Pentru mai multe informații, consultați articolele noastre despre SEO: Ploaie Cloaking și Doorway .

Sf: umplutură

S-ar putea presupune că, de câte ori apare un cuvânt cheie într-o pagină, cu atât motoarele de căutare mai relevante vor considera că pagina este la interogare. Nu. Inserarea cuvintelor cheie mai des decât este natural sau util utilizatorilor se numește „umplutură de cuvinte cheie”. Este una dintre cele mai vechi tactici de spam acolo și totuși te poate penaliza.

Nu repetați cuvintele cheie încă o dată în titluri, copiați, subsoluri – oriunde – pentru a încerca să vă îmbunătățiți clasamentul. Nu există o formulă magică pentru frecvența cuvintelor cheie, iar densitatea cuvintelor cheie este un mit . 

În schimb, concentrați-vă pe abordarea intenției utilizatorului. Indiferent dacă acest lucru are ca rezultat un cuvânt cheie care apare doar de câteva ori sau de peste o duzină de ori, este mult mai puțin important decât calitatea conținutului dvs. și valoarea pe care o oferă audienței dvs.

Ar: Pirateria

Eliminarea proprietății intelectuale a altcuiva – un articol, o melodie, o grafică, o fotografie, un videoclip, etc. – și să o transmiți ca a ta este ilegală. Acesta nu este singurul motiv pentru care este rău pentru SEO, totuși: utilizatorii își doresc, în general, sursa originală a conținutului, iar motoarele de căutare vor să o ofere pentru ei.

Actualizarea Google „Pirate” din 2012 a vizat site-uri care încalcă legislația privind drepturile de autor. Site-urile sunt supuse cererilor de retragere ale Digital Millennium Copyright Act (DCMA). Plagiatul sau găzduirea de conținut plagiat sau ilegal vă poate elimina de la rezultatele căutării. Verificați notificările dvs. Google Search Console dacă suspectați că a fost depusă o cerere de retragere DMCA.

Sc: Scheme

Căutarea de backlinks este un aspect esențial al SEO, dar regulile se schimbă atunci când sunt implicați bani. Plata pentru legături care transmit echitate de linkuri încalcă atât recomandările Google, cât și Bing , iar acest lucru poate avea consecințe grave asupra vizibilității tale organice.

„Ați putea fi sancționat sau interzis de Google și niciuna nu este o situație bună”, spune Julie Joyce, directorul operațiunilor Link Link Media. „În funcție de cât de gravă este problema, poate trece de la câteva luni la câțiva ani pentru a reveni la locul în care te-ai aflat.”

Pentru a fi clar, puteți plăti pentru a avea un backlink plasat pe site-ul unei alte entități (cum ar fi cazul anunțurilor), dar aceste linkuri nu pot transmite capitaluri de legături. Legăturile plătite ar trebui să fie indicate fie cu un atribut de legătură rel = „nofollow”, fie rel = „sponsorizat” .

Schemele nu se limitează doar la achiziționarea de link-uri, fie: servicii de postare a oaspeților la scară largă cu ancore încărcate cu cuvinte cheie, schimburi de link-uri, spam-uri pe blog și alte practici ilicite pot duce, de asemenea, la penalități din motoarele de căutare. Există numeroase exemple de mărci care au fost excluse pentru încercarea de a manipula algoritmii de căutare folosind aceste metode – chiar implicând Google în sine . Dacă alegeți să ignorați regulile Google, fiți pregătiți pentru puțină îndurare dacă sunteți prinși. Și nu credeți că programele care vă spun că linkurile lor plătite sunt nedetectabile. Nu sunt, mai ales atunci când mulți dintre cei care apelează la rece sunt conduși de idioți .

Este mult mai bine să vezi că clasamentul îți crește treptat în timp decât să iei scurtături și să fii nevoit să te apuci înapoi după o penalizare.

Pentru mai multe, consultați articolele noastre despre Link Building: Link-uri plătite și Spamming SEO . 

Bună: Ascunderea

Proprietarii de site-uri care introduc cuvinte cheie în paginile lor pot încerca, de asemenea, să ascundă aceste încercări prin ascunderea textului. Indiferent dacă se potriveste culoarea fontului la fundal, poziționarea textului pe ecran, scăderea dimensiunii fontului la zero sau orice altă metodă de ascundere, ascunderea textului reprezintă o încălcare a Ghidurilor pentru webmasteri Google și poate duce la o penalizare.

Link-urile pot fi, de asemenea, concepute într-un mod pentru a le face invizibile pentru utilizatori, ceea ce unii proprietari de site-uri ar putea face pentru a întuneca vizual linkurile plătite în timp ce încearcă să treacă de capitaluri de link-uri. Indiferent de motivul pe care l-ați putea avea, ascunderea elementelor nu este ceva de care beneficiază utilizatorii și este puțin probabil să vă îmbunătățească SEO.

Există, totuși, un conținut expandabil care se dezvăluie atunci când utilizatorul interacționează cu acesta; de exemplu, realizarea unei legături într-un articol Wikipedia poate dezvălui mai multe informații.

Conținutul extensibil nu contravine politicilor motoarelor de căutare.

Iv: intruziv

Indiferent dacă obstacolul este un interstițial, un curent de reclame sau un alt element intruziv, făcând vizitatorii să sară prin cercuri pentru a găsi ceea ce caută pot răni experiența utilizatorului dvs., precum și vizibilitatea organică.

Adesea folosite în încercările de extragere a veniturilor sau de manipulare a valorilor site-urilor, aceste tipuri de practici proaste sunt ceea ce a fost creat pentru a aborda algoritmul Google Layout Page , cunoscut și sub denumirea de Top Heavy Update .

În bine sau mai rău, interstițiile sunt acum o parte comună a experienței utilizatorului mobil. În 2017, Google a extins pedeapsa interstițională intrusivă mobilă pentru a descuraja proprietarii site-ului să abuzeze de astfel de elemente. 

Mai recent, Google a actualizat Ghidul de evaluare a calității căutării pentru a aborda această tendință, afirmând: „O singură reclamă pop-over sau o pagină interstițială cu un buton de închidere clar și ușor de utilizat nu distrage teribil, deși poate nu este un utilizator grozav. experienţă. Cu toate acestea, anunțurile dificil de închis care urmează derulările de pagini sau paginile interstițiale care necesită o descărcare a aplicației, pot distrage cu adevărat și fac ca MC [conținutul principal] să fie dificil de utilizat. ” 

Interstiții mobile intruzive
Sursa: Google

Nu toate interstițiile sunt pasive. Dacă „sunt utilizate în mod responsabil”, interstiții referitoare la obligațiile legale (cum ar fi confidențialitatea sau verificarea vârstei), dialogurile de conectare și alte bannere care utilizează o „cantitate rezonabilă de spațiu pe ecran și sunt ușor de respins” nu ar fi afectate de pedeapsa interstițională intrusivă mobilă Google .