Semnalele contextului utilizatorului și clasamentele motoarelor de căutare

Rezultatele căutării pentru o anumită interogare pot varia de la utilizator la utilizator. Nu este că toată lumea vede rezultate complet diferite. În schimb, toată lumea vede multe dintre aceleași înregistrări „generice”. Dar vor apărea, de asemenea, câteva înregistrări din cauza locului în care se află cineva, pe cine știe sau cum navighează pe internet.

Motoarele de căutare încearcă, de asemenea, să corespundă rezultatelor pe care le oferă cu intenția de a conduce interogarea utilizatorului. Sfatul Google pentru SEO-uri a fost proiectarea conținutului dvs. cu utilizatorul în minte, iar acest obiectiv este reflectat în elementele utilizatorului din Tabelul periodic al factorilor SEO .

Co: Țara

Utilizatorii văd rezultate relevante pentru țara în care se află. Un utilizator din SUA care caută „scorurile de fotbal de aseară” va vedea rezultatele jocurilor de fotbal americane, în timp ce cineva din Marea Britanie va vedea rezultate pentru tipul de jocuri de fotbal pe care le numește americanul fotbal.

Luând în considerare geografia, limba și cultura unei regiuni, vă veți asigura că conținutul dvs. le vorbește utilizatorilor din zonele pe care le serviți. Dacă site-ul dvs. nu este considerat relevant pentru o anumită țară, atunci aveți mai puține șanse să vă prezentați atunci când se întâmplă personalizarea țării. Dacă simți că ar trebui să fii relevant, atunci probabil că va trebui să lucrezi la SEO-ul tău internațional. De exemplu, probabil că veți dori să utilizați domeniul de nivel superior al codului de țară corespunzător și să aplicați atributul hreflang pentru a indica limba site-ului dvs.

Dacă aveți conținut în mai multe limbi, cel mai bine este să utilizați URL-uri diferite pentru versiuni de limbi alternative ale paginilor dvs. Puteți folosi apoi tag-ul rel = „alternativ” hreflang pentru a informa Google despre variantele de limbă și regiune . În acest fel, motoarele de căutare ajută motoarele de căutare să înțeleagă relația dintre paginile dvs., astfel încât acestea să le poată accesa și indexa mai precis.

Pentru mai multe, consultați SEO internațional și tendințele de căutare: Cum funcționează totul? și SEO internațional: Cum se construiește o amprentă globală .

Lo: Localitate

Dacă ați căutat vreodată „XYZ lângă mine” sau chiar doar „știri locale”, ați observat că motoarele de căutare oferă rezultate adaptate orașului sau zonei metropolitane în care vă aflați. 

Dacă doriți să apară în rezultate specifice orașului, va trebui să faceți site-ul dvs. relevant pentru zonele pe care le prestați. Adăugarea adresei companiei dvs. pe site-ul dvs. și configurarea listării dvs. Compania mea pe Google este un loc bun pentru a începe. 

Stabilirea prezenței pe verticalele specifice industriei, precum Yelp sau TripAdvisor poate fi de asemenea de ajutor. Dacă marca dvs. are mai multe locații , este de asemenea o idee bună să menționați acele cartiere sau orașe de pe site-ul dvs.

Pentru mai multe informații despre localitate, marcați secțiunile noastre despre căutarea locală:

  • Canal: local
  • SEO: Local

Hs: Istorie

Pe lângă semnalele de locație, Google poate personaliza, de asemenea, rezultatele pe baza contextului imediat dintr-o căutare recentă. De exemplu, dacă un utilizator a căutat conținut legat de muzică rock, un motor de căutare ar putea utiliza această interogare anterioară pentru a contextualiza rezultatele pentru următoarea căutare, „regina”, și să furnizeze rezultate legate de trupă și nu de un monarh.

În ceea ce privește istoria ca factor SEO, acest lucru înseamnă că nu există fructe cu agățare scăzută pentru care să optimizăm. În schimb, îmbunătățiți-vă conținutul și experiența utilizatorului pentru a face o primă impresie semnificativă care încurajează loialitatea mărcii. În timp, acest lucru poate încuraja utilizatorii să caute domeniul dvs. în rezultatele căutării, chiar dacă acesta nu este rezultatul de top.

Ux: Experiență utilizator

Motoarele de căutare nu doresc doar să direcționeze utilizatorii către cele mai relevante rezultate, ci vor să le trimită și în paginile unde vor avea o experiență pozitivă. La urma urmei, cât de utilă este o pagină relevantă dacă utilizatorul este bombardat cu reclame sau are probleme cu încheierea unei tranzacții?

Experiența utilizatorului (UX) cuprinde totul, de la navigarea pe site la calitatea conținutului dvs. până la viteza site-ului și multe altele. Din punct de vedere structural, veți dori să faceți intuitiv pentru vizitatorii dvs. să găsească tot ceea ce caută.

Asta înseamnă navigare ușor accesibilă, o ierarhie clară a paginilor și a structurii de conținut ușor de urmărit, indiferent dacă sunt pe desktop sau pe dispozitive mobile.

Satisfacerea intenției de căutare a utilizatorilor dvs. va face, de asemenea, minuni pentru UX. Aici contează primele impresii – nu îi face pe vizitatorii site-ului să facă ghicitori. Vizitatorii ar trebui să poată discerne rapid dacă oferiți ceea ce caută. 

Deoarece așteptările publicului variază foarte mult, la fel și UX va fi de la un site la altul. Acasă în preferințele audienței și adaptează-ți paginile pentru a răspunde nevoilor lor.

Dacă cercetarea dvs. indică faptul că mulți dintre vizitatorii dvs. au deficiențe de vedere, luați în considerare utilizarea unor fonturi mai mari și îmbunătățirea accesibilității dvs. pentru tehnologiile de asistență. Dacă publicul țintă este centralizat într-o regiune geografică, asigurați-vă că limba și conținutul dvs. reflectă faptul că vă deserviți acea zonă.

Atenție la widgeturi sau pluginuri inutile care încetinesc viteza paginii. Link-uri sparte și chiar dactilografii și gramatică proastă sunt toate în experiența utilizatorilor. 

Iată câteva resurse suplimentare care vă ajută să vă optimizați experiența utilizatorului:

  • SEO + UX = Succes
  • Crearea de legături care oferă cea mai bună experiență pentru utilizator
  • O privire mai atentă la Raportul privind experiența utilizatorilor Chrome

În: Intenție

„Motoarele de căutare continuă să devină mai sofisticate și mai bune la măsurarea cât de bine se potrivește unei pagini, iar paginile care se clasifică bine sunt pagini care răspund cel mai bine la întrebarea formulată de căutători”, a spus specialistul în marketingul de conținut și expert în marketingul de conținut la Page One Power Andrew. Dennis. 

Este posibil ca diferite pagini de pe site-ul dvs. să fie adaptate diferitelor etape ale călătoriei clienților. Înțelegerea modului în care căutările publicului țintă în diferite etape ale călătoriei vă vor ajuta să creați conținut și strategii de cuvinte cheie care vă asigură că vă adresați nevoilor specifice. 

Intenția de căutare poate fi de obicei clasificată în:

  • Informațional: acestea tind să fie interogări cu pâlnii superioare, ceea ce înseamnă că utilizatorii încep cercetările și caută mai multe informații despre un subiect sau o soluție la o problemă.
  • Navigativ: aceste întrebări includ de obicei nume de marcă sau companie sau produse sau servicii specifice. Utilizatorii pot căuta un anumit model, produs sau serviciu sau sunt interesați de cele mai noi știri despre o companie sau o marcă.
  • Comercial: gândiți-vă la acestea ca la interogări cu pâlnie mijlocie. Utilizatorii sunt în profunzime în procesul lor de cercetare și considerare și de obicei caută mai multe informații, inclusiv pagini despre produse sau servicii. 
  • Tranzacțional: acum sunt gata să cumpere. Acestea sunt partea de jos a interogărilor pentru pâlnie – gândiți-vă [cumpărare], [vânzare], [preț].

Cuvintele sunt indicii utile, dar intenția depășește ceea ce apare în caseta de căutare. Un utilizator care caută „turnul de înălțime Paris” efectuează probabil o interogare informațională pentru lungimea Turnului Eiffel și, cu avansări de învățare automată, motoarele de căutare sunt capabile să deducă această intenție fără ca utilizatorul să scrie în mod explicit numele de reper.