Promovare Web

Construim adevarate afaceri online! Orice afacere online are nevoie de un site de calitate care sa iti creasca afacerea la un nivel cat mai inalt.

Management Reputatie Online

Managementul reputației online poate ajuta la creșterea vizibilității, păstrarea încrederii în Brand și la rezolvarea de urgență a unor posibile conflicte sau știri negative.

Managementul reputației online poate avea un mare impact asupra veniturilor companiei tale. O imagine bună a brand-ului pe care îl reprezinți poate avea un impact pozitiv, dar cum reacționezi când pe Internet sunt distribuite cu repeziciune anumite materiale compromițătoare despre brand-ul tău? Dar când ai un client nemulțumit care iși exprimă părerea pe rețelele de socializare și tu afli cu foarte mare întârziere ? Mai poți face ceva, după ce toți prietenii și prietenii prietenilor lui au început să distribuie un semnal negativ despre brand-ul tău? Cum procedezi atunci cănd iți cauți numele sau numele afacerii pe Google și în primele pagini găsești articole sau materiale compromițătoare ?

Vă putem ajuta deoarece avem experientă în managementul reputației online. Experiența noastră de peste 10 ani în SEO ne ajută să administrăm cu succes astfel de situații pe care compania dumneavoastră le poate întâmpina.

Oferim un management complet al reputației online și furnizăm o lista completa de servicii cum ar fi: monitorizare social media, monitorizare presa, monitorizare și împingere conținut negativ din primele pagini din Google.

Folosim cele mai bune servicii de monitorizare online și astfel putem urmări aproape în timp real toate menționările online despre brand-ul pe care îl reprezinți. Te putem astfel anunța și asista urgent atunci când sunt exprimate păreri negative despre brand-ul sau numele tău, în acest fel poți transforma o nemulțumire într-o oportunitate.

1.

Te ajutam sa obtii in primele rezultate din Google doar rezultate cu impact pozitiv despre tine sau brand-ul tau

2.

Monitorizam retelele sociale si forumurile, te anuntam urgent atunci cand se discuta negativ despre tine

3.

Te asistam atunci cand pe blogul tau sunt scrise comentarii negative.

4.

Avem parteneriate cu trusturi de presa si te putem ajuta sa ai o strategie PR favorabila in situatii dificile

5.

Te asistam atunci cand primesti review-uri negative

6.

94 % din cei care cauta ceva pe Google analizeaza toate rezultatele de pe prima pagina.

7.

74% dintre utilizatorii care gasesc review-uri negative despre un brand evita acel brand.

8.

Pentru 80 % din oamenii de afaceri, politicieni, doctori, avocati este mai importanta reputatia online decat offline.

9.

78 % dintre utilizatori cauta pe internet numele unui nou partener de afaceri.

Managementul reputației online!

Managementul reputației online se adresează oricărui brand din orice domeniu de activitate.
Contactati-ne !!

Managementul reputației online se adresează oricărui brand din orice domeniu de activitate.

Acest serviciu se pliază foarte bine partidelor politice, companiilor de asigurări, magazinelor online, companii de curierat, agenții de turism, companii telecomunicații, bănci sau alte instituții financiare.

Pentru doctori, avocați, politicieni sau manageri, acest serviciu poate înseamna asigurarea că au spatele asigurat online atunci când se discuta negativ despre ei.

Ce strategii se folosesc în ORM?

01.

Răspunde recenziilor proaste și atrage noi recenzii bune, mărind media. Dacă nota slabă e meritată, trebuie învățată lecția și îmbunătățite serviciile sau produsele.

02.

Să folosești strategii de SEO pentru decalarea unei știri negative. Conținutul e rege și trebuie să păstreze note jurnalistice. Fără exagerări, doar subliniat ce nu se știe bun.

03.

Să tratezi cu publicația canalul media să scoată postarea. Fără agresivitate și amenințări, altfel vor avea un nou motiv de știre.

04.

Dacă informația e, de fapt, dezinformare,e abuzivă sau aduce atingere la viața privată poți să dai canalul media în judecată și să ceri ștergerea știrii. Apoi să ceri inclusiv la Google ștergerea din indexări.

Ce contează pentru a reuși în ORM?

Contează tot. În primul rând, managementul reputației online ar trebui să fie o modalitate de construire a imaginii, mai apoi de ”prevenție”, ca numai în cazuri rare să fie un proces de ”reparare”. Adevărul e că, din păcate, lucrurile stau pe dos.

De la sincronicitatea intenției de căutare cu relevanța conținutului, la autoritatea (în sensul DA- domain authority) site-urilor proprii și ale partenerilor, la sinonimii mai mult sau mai puțin firești,  la utilizatorul care citește știrea, tot ce înseamnă prezență online și obiceiuri offline care afectează online-ul se adună în construirea imaginii pe Internet.

Cât durează?

 

Managementul reputației online este un proces continuu, în principiu, pe durata unei firme. La fel se întâmplă și cu o persoană, nu? Își păstrează reputația și valorile întregi cât trăiește. Este un demers pozitiv, cu efect pe termen lung.

În cazul în care ORM trebuie să îndrepte, nu să construiască, lucrurile trebuie privite altfel și nu pe termen scurt. În primul rând trebuie evaluat ce poate fi îndreptat în esență, nu doar în imagine, ci abia apoi comunicată schimbarea. Cât despre timp?  Nu se întâmplă nimic peste noapte. Există situații când lucrurile par simple, dar lista lungă de variabile de care depinde construirea unui brand online încetinește etape.

Pe unde sunt știrile proaste de care ocupă ORM?

 

Știrile proaste, veștile și review-urile, circulă repede. Și pentru că este vorba despre managementul reputației online- ORM – imaginea mărcii trebuie gestionată pe toate canalele, indiferent că este vorba de un comentariu neplăcut pe Facebook, o recenzie proastă (și de multe ori nejustificată) pe Google My Business (pe harta Google), fie că este un întreg articol sau un video (știre sau Youtube).

Un exemplu banal de bune practici din experiența personală

 

Am fost, la un moment dat, declanșatoarea unui review prost. Cred că din sute de recenzii date (știind cum funcționează lucrurile, mi se pare util să ajut alți oameni și alte afaceri), am scris doar două recenzii cu mai puțin de 4 stele. Dacă e de rău și e doar de moment, de obicei comunic în persoană, știu că e consumator de timp și energie pentru proprietarii afacerii să refacă o chestie care a ținut doar de toana unui angajat sau o scăpare omenească.

Era vorba despre o companie de service pentru gadgeturi. Pentru că lucrurile nu au mers bine, am lăsat 2* și asta pentru că personalul era calificat. Am argumentat de ce nota, de ce nu doar 1*. Un an mai târziu mă contactau telefonic și mă invitau să îmi arate că au revizuit tot ce am criticat. Nu fusesem singura care reclamase acele aspecte, așadar au îndreptat esența. Chiar elegant! Am fost plăcut atinsă și am modificat recenzia povestind despre prima notă și evoluția lucrurilor.

Bune, rele și riscante în ORM

 

Partea bună a managementului reputației online este faptul că poți construi un brand personal sau de companie în ziua de astăzi. Nu simplu, nu fără efort sau investiții. Dar se poate și e mai facil de atins la mase decât în perioada premergătoare exploziei online-ului. Există și reversul monedei:  veștile negative se propulsează mult mai repede. Suntem făcuți să vedem negativul (pericolul) în mod genetic, ca specie.

Riscul este ca în încercarea de a repara ceva mai rău să strici. Practici de black hat (reversed SEO) sau de denigrare nu vor ajuta pe termen lung. Mai bine investește banii să faci lucrurile funcționale și să construiești imaginea.

Vrei sa aflii mai multe?

Pentru ca afacerea dumneavoastra online sa se afle in parametrii optimi de dezvoltare este nevoie de o optimizare web pe masura.