Publicitate online

Conform studiilor realizate de companii consacrate, mediul online este intr-o continua dezvoltare si tot mai multi consumatori se regasesc pe internet. HFA Media

Contacteza-ne!!

Publicitate online

Publicitatea online reprezintă activitatea prin care este transmis un mesaj către audiența dorită prin intermediul internetului folosind pagini web, newlettere, e-mail etc.

Există numeroase modalități de a defini publicitatea online și, deși pare simplu, cu cât încercați să înțelegeți procesul cu atât mai mult lucrurile se vor complica, însă publicitatea online mereu vor rămăne interesantă  și provocatoare. Publicitatea presupune mereu deținerea unei doze de creativitate, inovație, aspirații, dar și un domeniu atractiv.

Publicitatea online are mai multe forme printre care: bannerele publicitare, publicitatea contextuală și reclama prin motoarele de căutare, modalitate prin care firmele iși pot promova produsele, serviciile sau chiar brandul. Reclamele online au rolul de a persuada un public targetat afacerii dvs.

Mediul online va oferă șansa de a va promova într-un mod cât mai creativ care să vă aducă rezultate rapide în funcție de eficiența campaniilor desfășurate. Avantajul mediului online este controlul pe care vi-l oferă asupra bugetului și asupra publicului țintă către care direcționați anunțurile, bannerele, textele sau e-mailurile. Dacă ai nevoie de o agenție de publicitate online pentru afacerea ta, iți stăm la dispoziție cu servicii complete pentru afacerea ta.

Publicitate online

Tendintele din ultimii ani, pun pe jar posesorii de site-uri care isi doresc sa aiba un site accesibil de pe orice tip de dispozitiv.
Contactati-ne !!

Conform studiilor realizate de companii consacrate, mediul online este într-o continuă dezvoltare și tot mai mulți consumatori se regăsesc pe internet. HFA Media deține o echipa specializată pe marketin online și vă pune la dispoziție serviciile.

Marketingul online, întâlnită și sub denumirea Web Marketing, eMarketing, Internet Marketing sau Digital Marketing, este o formă de publicitate pe Internet care folosește media online (pagini web, newsletter, e-mail) pentru a transmite un mesaj către audiența dorită. Exista mai multe forme de marketing online, printre care bannerele publicitare, publicitatea contextuală și reclama în motoare de căutare.

Printre avantajele marketingului online se numără țintirea  mai bună (ore, zone geografice, număr de afișări pe uitilizator) a clientelei dorite, posibilitatea de a oferi informații mai multe (prin bannere expandabile sau prin atragerea vizitatorului interesat către o pagină web cu mai multe informații) și posibilitatea de a interacționa dinamic cu potențialul client.

Moduri de achiziționare de publicitate online:

CPM - Cost Per Mille
mai este cunoscut și sub denumirea de Cost per Impression. Publicitatea se achiziționează la număr de afișări: 1 CPM = costul pentru 1.000 de afișări.
CPC - Cost Per Click.
Publicitatea se achiziționează după numărul de clicuri care se fac pe o reclamă. Cel mai cunoscut exemplu pentru acest tip de achiziționare este publicitatea pe motorul de căutare Google, care vinde publicitate pe clic.
CPA - Cost Per Action
Publicitatea se achiziționează după numărul de acțiuni prestabilite generate de către utilizatorul care vede reclama. Fie că acesta completează un formular online, fie că va achiziționa un produs, plata acestui tip de publicitate este corelată cu acțiunea predeterminată a utilizatorului.
CPL - Cost Per Lead
Utilizatorul trebuie să se autentifice și să achizitioneze un produs sau un serviciu. Banii reveniîi publisher-ului unde s-a făcut publicitate reprezintă un procentaj (care variază) din valoarea produsului sau serviciului achiziționat de către utilizatorul ajuns prin reclama la situl promovat.

Tipuri de bannere

Floating ad:
este o reclamă care se deplasează în pagină în același timp cu ecranul utilizatorului când derulează conținutul unei pagini.
Expanding ad:
este un banner publicitar care își modifică dimensiunile (se extinde) automat sau în urmă unei acțiuni a utilizatorului (de exemplu trecerea cu pointerul mausului peste reclamă).
Wallpaper ad
este un tip de reclamă care schimbă fundalul paginii care este citită de vizitator.
Trick banner:
Un banner care arată ca o fereastră de dialog cu butoane. De multe ori simulează un mesaj de eroare sau o alertă (de exemplu: Aveți un mesaj!). Se bazează pe inducerea în eroare a utilizatorului și din această cauza poartă această denumire.
Pop-up:
O fereastră publicitară care se deschide peste pagina deschisă de utilizator pentru a o citi.
Pop-under
Este similară Pop-up-ului, doar că fereastra se va deschide în spatele ferestrei curente și va fi văzută abia după ce fereastra curentă va fi închisă.

Avantajele publicității online

Printre avantajele publicității online se numără țintirea (targetarea) mai bună (ore, zone geografice, număr de afișări pe uitilizator) a clientelei dorite, posibilitatea de a oferi informații mai multe (prin bannere expandabile sau prin atragerea vizitatorului interesat către o pagină web cu mai multe informații) și posibilitatea de a interacționa dinamic cu potențialul client.

Cele mai vestite platforme de publicitate online sunt Google AdWords și Microsoft AdCenter (Bing Ads). O campanie de publicitate online optimizată corect poate aduce venituri considerabile, atâta timp cât este centrată pe perioada potrivită de afișare a anunțurilor, orele zilei și zilele săptămânii, preferințele și caracteristicile publicului, varianta de desktop sau mobile etc.

Piața de publicitate online a fost estimată pentru anul 2007 în România la 12 milioane de euro, estimându-se pentru anul 2008 o creștere cu aproximativ 40%.

O mica parte din realizarile nostre!

Insula de perdele
Asternuturi pat
Dulce din stupina
Super Cantar
Roll umbria
Eurocars Service