Google a lansat în România un site pentru IMM-uri

Google a lansat, în România, un site cu instrumente și consultanță gratuite pentru întreprinderile mici și mijlocii, sub denumirea “Google pentru IMM-uri”.

Platforma „Google pentru IMM-uri” este organizată în 4 secțiuni:

1 – În prima, antreprenorii se vor familiariza cu o suită de instrumente Google gratuite, menite să-i ajute să gestioneze relația cu clienții, să administreze un spațiu online pentru afacerea lor, să descopere interesele consumatorilor și nu în ultimul rând, să găsească oportunități internaționale, dacă se gândesc la extindere.

2 – A doua secțiune se concentrează pe consultanța online de care antreprenorii pot beneficia dacă se înscriu pe site. Aceștia au acces la sesiuni individuale de consultanță ținute de către traineri specializați, prin care vor învăța cum să utilizeze instrumentelele Google, să își clarifice nedumeririle privind activitatea online a afacerii lor și să primească sfaturi despre gestionarea digitală a afacerii în timpuri de criză.

3 – Cea din urmă secțiune pune la dispoziția IMM-urilor o listă de servicii și produse oferite de diverse companii afacerilor care doresc să-și îmbunătățească prezența online. Resursele sunt diverse, de la opțiuni de vânzare digitală, implementarea plăților online și  eficientizarea muncii de la distanță și până la inițiative din partea autorităților publice. Google va continua să adauge constant resurse în această secțiune.

4 – Piete sugerate – este instrumentul google care te ajuta sa-ti extinzi compania la nivel global, gasind cele mai potrivite piete pentru afacerea ta, in functie de interesele clientilor din tarile respective.