Crearea de linkuri și clasament în motoarele de căutare

Aici intrăm în elementele de construire a linkului din Tabelul periodic al factorilor SEO . Link-urile au fost primul principal factor de clasare „off-page” folosit de motoarele de căutare. Google nu a fost primul motor de căutare care a numărat link-urile ca „voturi”, dar a fost primul motor de căutare care s-a bazat foarte mult pe analiza link-urilor ca o modalitate de a îmbunătăți relevanța atunci când a introdus PageRank (ca în co-fondatorul Google Larry Page) în 1998.

Linkurile, împreună cu conținutul rămân unul dintre cele mai importante semnale externe pentru clasamentele de căutare Google. Acestea fiind spuse, a evoluat mult, inclusiv modul în care link-urile sunt interpretate și tratate de motoarele de căutare.

Va: valoare

Linkurile nu sunt create egale. La urma urmei, site-urile care fac legătura dvs. pot varia în calitate și relevanță pentru industria dvs. O legătură dintr-o publicație de știri cu o reputație jurnalistică puternică va fi mai valoroasă decât o legătură în secțiunea de comentarii a unui blog care nu are nicio legătură cu industria dvs. 

Link-urile de pe site-uri și site-uri de încredere, de calitate și relevante în cadrul industriei dvs., vor avea mai multă greutate.

Site-urile au folosit îndelungat atributul link-ului nofollow , mai întâi la comentarii și apoi la link-urile sponsorizate sau legate de publicitate, pentru a evita ca aceste linkuri să fie contabilizate pentru clasamente. Unii editori au mers până la a nula toate legăturile de ieșire din conținutul lor, pentru a evita apariția de a fi implicați în scheme de legături.

Acest lucru a însemnat că orice backlinks nofollow către site-ul dvs. nu ar trece creditul către site-ul dvs. Acum, însă, Google tratează atributul de legătură nofollow ca un „indiciu” în scopuri de clasare, iar linkurile nofollow către paginile dvs. pot fi utilizate pentru semnalele de clasare.

Ac: Ancore

Textul de ancoră se referă la textul cu clic folosit într-un hyperlink. De obicei va fi o culoare diferită (albastru, cel mai frecvent) decât textul normal și subliniat. Iată un exemplu: acest text de ancoră face legătura cu Tabelul periodic al factorilor SEO . Cuvintele utilizate în testul de ancorare sunt văzute de motoarele de căutare ca modul în care un site web descrie conținutul sau site-ul cu care se leagă.

„Ancorele au un impact absolut asupra SEO-ului tău”, spune Julie Joyce, directorul operațiunilor pentru agenția de construire a legăturilor Link Fish Media. „Ei spun motoarelor de căutare despre care sunt obiectivele legate de link-uri asociate, dar în trecut au fost cu siguranță suprautilizate și spamate. De asemenea, aceștia oferă context utilizatorilor, pentru că „ar trebui” să le spună utilizatorului despre ce țintă pe care urmează să facă clic. ”

[Sfat Pro]

„Deși aceasta nu este întotdeauna o considerație de vârf (dar ar trebui să fie), textul ancor este folosit și de persoanele cu deficiențe de vedere care folosesc cititoare de ecran. Este dificil să echilibrezi folosind textul de ancorare pentru SEO și pentru utilizare. Odată ce SEO-urile au folosit excesiv textul de ancoră corespunzător, cu toții ne-am speriat și am început să folosim ancore precum „faceți clic aici”, care sunt foarte proaste pentru utilizare în unele cazuri. Cu siguranță este un lucru complicat să ai dreptate. ” -Julie Joyce, director de operații pentru Link Fish Media

Desigur, de multe ori nu puteți controla textul de ancoră pe care alții îl folosesc pentru a face link către site-ul dvs. Totuși, ajungeți să controlați textul de ancorare pe legăturile interne proprii. „O structură internă de legătură optimizată este esențială pentru succesul creării de legături”, scrie Andew Dennis, specialist în marketingul de conținut la Page One Power. 

Iată câteva cele mai bune practici pentru textul de ancorare a legăturilor care vă poate oferi vizitatorilor o experiență mai bună.

ODo ✅ Void Evitați ?
Utilizați un limbaj natural, gramatical, în textul dvs. de ancoră. Spamming cuvinte cheie în text ancoră.
Folosiți cuvinte și termeni relevanți. Utilizarea cuvintelor cheie nefiresc în cadrul textului ancora.
Se obișnuiesc să obișnuiască utilizatorii de text ancoră subliniați. Text de ancoră generică (adică „Faceți clic aici”).
Păstrează-l concis. Utilizarea textului de ancorare înșelător pentru a-i păcăli pe utilizatori să facă clic.

Ba: Backlinks

Backlink-urile, denumite și link-uri de intrare, sunt link-uri îndreptate către paginile dvs. de pe alte site-uri. Ele trimit semnale către motoarele de căutare care indică relevanța și calitatea conținutului dvs. 

O mulțime de link-uri se pot adăuga la succesul SEO. Chiar mai mult, dacă primiți legături de pe multe site-uri diferite. Toate lucrurile fiind egale, 1.000 de link-uri de pe un site vor însemna mult mai puțin de 1.000 de link-uri de la 1.000 de site-uri. Dar ce zici de cantitate versus calitate?

„Se spune că calitatea [backlinks] contează peste cantitate și că este ideal. Dar am văzut prea multe cazuri în care site-urile cu mai multe link-uri se clasifică atunci când asta este tot ceea ce au nevoie pentru ei în comparație cu competiția ”, spune Julie Joyce, directorul operațiunilor pentru Link Fish Media. „În unele cazuri, te poți îndepărta doar de câteva backlink-uri, mai ales atunci când vine vorba de industrii mai mici în care concurența nu este la fel de acerbă. Uneori, pierdeți calitatea atunci când obiectivul dvs. este mai mult, mai mult, mai mult. “

Evitați spam-ul de comentarii, cumpărarea de linkuri, schemele de postare a oaspeților și schimburile de linkuri Vă puteți aștepta să fiți penalizați de motoarele de căutare dacă sunteți prinși recurgând la aceste sau alte așa-numite tactici „blackhat”. Pentru mai multe despre schemele de evitat, accesați secțiunea Toxine din partea de jos a acestei pagini .. 

[Sfat Pro]