Creare site

Construim adevarate afaceri online! Orice afacere online are nevoie de un site de calitate care sa iti creasca afacerea la un nivel cat mai inalt.

Care sunt diferentele dintre un magazin online si un site de prezentare?

Toți știm ce reprezintă un magazin online – locul de unde clienții noștri pot cumpăra oricând produsul dorit fără ca antreprenorii sa fie deranjați. Este unealta de marketing care vinde, facturează, actualizează stocul și trimite comanda către livrare în timp ce proprietarul afacerii savurează somnul de prânz pe o plaja insorită departe de stresul civilizației.

Este unealta perfectă, o putem defini ca o bijuterie a tehnologiei, atunci siteul de prezentare este o caruța învechită care mai mult ne încurcă decât ne ajuta ?

    DA – un site de prezentare făcut fără un scop anume cu 5 pagini, fără conținut relevant pentru clienți și cu un design “popular” – mai mult încurcă decât ajută.

În momentul în care ne hotărâm să INVESTIM într-un site de prezentare care iși propune să convingă prospecții să comande produsul sau serviciul prezentat, atunci situația se complică, dar cheltuiala cu siteul devine o investitțe pe termen lung.

UNDE SE PRETEAZĂ

Magazinul online funcționează foarte bine pentru afacerile care au clădit un brand de renume în piață, clienții au încredere în aceste produse și  pentru ca le prețuiesc mai mult decât banii lor din buzunar LE CAUTĂ  din propria inițiativă pe internet.

Siteul de prezentare este recomandat pentru afacerile de tip start-up si produselor/serviciilor noi intrate în piață, are rolul de a  explica beneficiile unui produs/serviciu, de a-l credibiliza și de a câștiga atenția și încrederea oaspetelui. Siteul de prezentare contribuie la clădirea brandului.

Magazinul online – are misiunea grea de a sistematiza fiecare pas al afacerii – fiecare pas al comenzii – precum un ceas elvețian trebuie să vegheze ca livrarea să se întâmple exact în ziua prezisă de sistem prin mailul trimis în mod automat în maxim 3 minute de la plasarea comenzii.

Siteul de prezentare – are ca unic scop să existe, să supraviețuiască pentru a oferi clientului descrierea companiei, căteva poze și numărul de telefon, la orice ora din zi și din noapte.

Siteul de prezentare care vinde – iși propune să aducă prospectul în magazin, convins fiind că drumul până la magazin + prețul produsului valorează mai mult decât banii din buzunarul lui. Pare o misiune imposibilă, în comparația cu misiunea magazinului online, care trebuie doar să îl convingă să cumpere în cel mai lejer mod, comanda fiind livrată la ușa clientului.

Dar un strat-up nu poate avea un magazin online ? – Sigur ca exista excepții, dar trebuie să fie un business extrem de bine plănuit, eventual o franciză.

Magazinele online nu sunt prietenoase ? – Sigur că ne dorim acest lucru, dar pentru a customiza un magazin online pe placul clientului volumul de munca al designerului web este mult mai mare decât în cazul unui site de prezentare, acest fapt reflectându-se în preț.

Pot avea un site de prezentare care să fie și magazin online ? – NU va recomandăm – ar fi un SUV – care nu este nici mașină de teren nici sport, dar este mai scump decât amândouă la un loc, totuși dacă iți dorești orice are un preț.

PROVOCĂRI

Magazinul online –

1. Timpul de incarcare – in momentul in care avem o platforma cu atat de mule utilitare  aceasta trebuie sa incarce foarte multe resurse, consumand secunde importante.  Va recomandam ca timpul de incarcare sa nu depaseasca 5.5 secunde.

2. Hostingul – resursele consumate sunt mult mai mari si serverul (serverele) trebuie sa asigure un itinerariu cursiv, acest lucru se refera direct in pretul lunar si daca la siteul de prezentare costul este intre 1 si 10 euro, la magazinul online costul este intre 15 si 5000 euro

3. User frendly – produsele trebuie aranjate cat mai intuitiv, platforma ajungand chiar sa inteleaga dorintele prospectului pentru a-i putea recomanda produsele potrivite. Pasi unei comenzi trebuie redusi pentru ca oaspetele sa nu se simta agasat de intrebari inutile si repetitive.

Siteul de prezentare care vinde

1. O experienta unica – care sa atraga atentia prospectului pentru primele 3 secunde – design-ul aici este primordial, relaxant, dar incitant.

2. Plasarea carilegelor – altfel spus a mijloacelor de credibilizare.  Din acest motiv este foarte important sa stabilim obiectivul siteului –  sa spunem ca ne dorim un site care sa revanda clientilor potentiale carlige ar fi – campul de newsletter, oferta zilei, vouchere de fidelitate, daca se doreste ca prin site sa fie adusi clienti noi (sa spunem straini veniti sa viziteze Romania) carligele ar putea fi – traducerea siteului in limba engleza, recomandarea unor puncte turistice invecinate, oferirea unor suveniruri pentru comanda minima. 

3. Interactionare facila – totul treuie sa fie intuitiv si la indemana clientului, toate utilitatiile siteului fiind optimizate dupa studierea preferintelor oaspetilor.

 

Suntem o companie din Suceava specializată în crearea de site-uri web şi promovarea lor. Oferim soluții complete pentru clienții noștri care includ branding, design și dezvoltare, marketing și training. Creăm o relație strânsă cu clienții noștri și dezvoltăm un plan pe termen lung pentru un succes garantat.

Procesul nostru este simplu, ascultăm înainte de a crea, apoi analizăm și implementăm. Testăm, perfecționăm și personalizăm procesul nostru pentru a se potrivi mai bine obiectivelor dvs. specifice și lucrăm pentru a redefini experiența digitală din industria dvs.

Te-ai hotărât? Dacă nu vezi mai multe detalii accesând unul din butoanele de mai jos.

Vrei sa aflii mai multe?

Pentru ca afacerea dumneavoastra online sa se afle in parametrii optimi de dezvoltare este nevoie de o optimizare web pe masura.