Conținut și factori de succes ai motorului de căutare

Conținutul ar trebui să fie prima ta prioritate atunci când te gândești la SEO. Conținutul de calitate este modul în care vă angajați, informați, susțineți și încântați publicul. Crearea de conținut autentic și valoros este, de asemenea, esențială pentru vizibilitatea motorului de căutare. Într-adevăr, tocmai de aceea, Tabelul periodic al factorilor SEO începe cu „elementele” conținutului, primul element fiind despre calitatea conținutului.

Fie că este vorba despre articole de blog, pagini de produse, o pagină despre, mărturii, videoclipuri sau orice altceva pe care îl creezi pentru publicul tău, obținerea corectă a conținutului înseamnă că ai o bază pentru a susține toate celelalte eforturi SEO.

Qu: calitate

„Gândiți-vă doar la ce își doresc utilizatorii și gândiți-vă dacă ați fi în calea motorului de căutare, v-ați simți confortabil să trimiteți utilizatori pe propriul dvs. site web?” spune Frédéric Dubut, manager de program senior pentru Bing. „V-ați simți mândru că ați acordat site-ul respectiv și l-ați plasat pe numărul unu pentru o anumită întrebare?”

„Dacă răspunsul este„ da ”, atunci este posibil să intre în joc multe lucrări mai tehnice și mai tradiționale SEO. Dar, dacă răspunsul este „nu”, atunci acesta este probabil un semn că trebuie să adăugați mai multă valoare pentru utilizatori înainte de a începe să vă gândiți la chestii tehnice. ”

Oferirea utilizatorilor de conținut substanțial, util și unic este ceea ce îi obligă să rămână pe paginile dvs., creând familiaritate și încredere. Ceea ce constituie o calitate înaltă va depinde de natura conținutului și variază în funcție de tipul de conținut și industrie.

Îndrumările privind evaluarea calității căutării Google (secțiunea 5.1) defalează caracteristicile conținutului de înaltă calitate după tipul:

  • Conținutul informațional ar trebui să fie prezentat exact, cuprinzător, original și profesional. 
  • Conținutul artistic ar trebui să fie original, unic și să transmită un grad ridicat de abilitate. 
  • Conținutul știrilor trebuie să fie aprofundat, bine citat, precis și să conțină raportări originale.

Mărcile care creează conținutul dvs. de bani sau de viață (YMYL) trebuie să acorde o atenție deosebită acestor standarde, deoarece algoritmii Google pot oferi o pondere mai mare semnalelor de autoritate, expertiză și încredere ( EAT ).

Conținutul este piatra de temelie a eforturilor dvs. de SEO și nu este un loc în care să nu vă descurcați. Crearea și investiția într-o strategie clară de conținut este esențială pentru succesul SEO, deoarece aproape toți ceilalți factori depind de calitatea conținutului.

Pentru cele mai recente știri și sfaturi despre conținut, bifați secțiunea SEO a motorului de căutare: conținut și scriere .

Rs: Cercetare

Cercetarea cuvintelor cheie (termenii de căutare pe care îi folosește publicul țintă) este poate cel mai important factor SEO după crearea de conținut bun. Te va ajuta să dezvolți conținut care „răspunde” la ceea ce caută oamenii. Cercetarea cu cuvinte cheie poate aduce, de asemenea, beneficii peste clasament pentru aceste interogări.

„Înțelegerea limbajului pe care îl folosesc clienții este incredibil de importantă”, spune Eric Enge, SEO de mult timp și director general la firma de consultanță Perficient Digital, „te face să fii mult mai relatabil atunci când vorbești în modul în care vorbesc și asta nu va face Schimbare. Așadar, cercetarea pentru cuvinte cheie pentru mine este foarte importantă și există noi aspecte ale acesteia, în care poate evolua modul în care s-ar putea aplica cercetarea prin cuvinte cheie, dar nu este nevoie.

Cercetarea cu cuvinte cheie vă poate oferi informații despre natura punctelor și nevoilor publicului dvs. – indiferent dacă este vorba de navigare, informațională sau tranzacțională – interesele lor, cantitatea de interes existentă (indicată prin volumul de căutare), nivelul de concurență pentru acele interogări. și chiar formatul în care preferă informațiile respective.

După ce ați evaluat ce cuvinte cheie sunt viabile, folosiți-le pentru a informa crearea conținutului dvs. și includeți-le în conținutul propriu, astfel încât publicul dvs. să aibă șanse mai mari să vă găsească în rezultatele căutării.