Codul HTML și factorii de succes ai motorului de căutare

Următorul grup principal de pe pagina din Tabelul periodic al factorilor SEO este arhitectura site-ului. Acesta joacă un rol esențial în eficacitatea SEO. Acești factori afectează capacitatea de utilizare și site-ul dvs. de utilizare.

O arhitectură bună face conținutul mai ușor pentru motoarele de căutare și utilizatorii să acceseze și să navigheze. Țineți cont de următorii factori arhitectonici pe măsură ce vă dezvoltați sau evaluați site-ul. 

Cr: târâre

Motoarele de căutare folosesc software de crawling web – Google se numește Googlebot, iar Bing’s se numește Bingbot – pentru a citi paginile site-ului dvs. și a compila copii ale acestora într-un index căutabil.

Atunci când căutătorii intră într-o interogare, motorul de căutare scanează indexul său pentru a filtra și rang paginile relevante. Dacă site-ul dvs. nu este accesibil, nu va fi inclus în index și, prin urmare, nu va fi vizibil în rezultatele căutării.

Majoritatea site-urilor nu se confruntă cu probleme grave de târâre; cu toate acestea, ar trebui să fiți în continuare conștienți de factorii care pot facilita sau împiedica acest proces.

Conectarea internă necorespunzătoare, viteza de încărcare lentă a paginii, erorile URL, instrucțiunile de acces ale utilizatorului, blocarea motoarelor de căutare cu valoarea noindex și afișarea crawlerilor web ceva diferit de ceea ce arătați utilizatorilor, toate pot preveni din neatenție site-ul dvs. să apară în rezultatele căutării. 

[Sfat Pro]

„O arhitectură eficientă a informațiilor și un sistem de navigație corespunzător fac de fapt rezultatele căutării pe web și rezultatele căutării pe site.” – Shari Thurow , autor și fondator și director SEO la Omni Marketing Interactive.

După ce Googlebot acceptă Chrome 74 , mai multe aplicații JavaScript pot fi accesate cu crawlere de către Google. Dar, Detlef Johnson, expertul SEO pentru dezvoltatori de la Search Engine Land, subliniază: „Actualizarea Chromium la Googlebot este relevantă doar pentru Google. Există și alte motoare de căutare pe care doriți să le funcționați bine, iar viitorul poate transforma tabelele pe Google în orice moment, cum ar fi vremurile în care au transformat tabelele pe AltaVista când Google a venit. “

„În ceea ce privește crawlabilitatea, chiar dacă Google poate acum glisa link-uri JavaScript, ești totuși mai bine doar să adere cât mai îndeaproape pentru a simplifica HTML pentru cel mai important cod pentru site-ul tău, care include, desigur, navigația, astfel încât crawler-urile. îți pot descoperi toate paginile ”, spune el.

În schimb, există măsuri pe care le puteți lua pentru a profita la maximum de „bugetul dvs. de accesare” (cantitatea de resurse pe care un motor de căutare o va cheltui accesând rafturile dvs.).

Folosind robots.txt, spunând motoarelor de căutare să nu ceară pagini cu anumiți parametri URL și să verificați dacă toate legăturile dvs. funcționează corect, vă poate ajuta să îmbunătățiți eficiența crawl. Menținerea curată și actualizată a sitemap-urilor HTML și XML poate face, de asemenea, mai ușor pentru motoarele de căutare să-ți ceară site-ul.   

Mo: mobil

Mobil-friendly nu înseamnă doar că site-ul dvs. poate fi vizualizat pe telefoane și tablete, ci înseamnă că site-ul dvs. este creat pentru oamenii care dețin acele dispozitive – și ar trebui să poată accesa tot ce pot accesa utilizatorii desktop. 

Site-ul dvs. web trebuie să se adapteze la dispozitivul pe care este vizualizat. Sursa: Google .

Majoritatea căutărilor provin din dispozitive mobile, iar motoarele de căutare au ajustat modul în care se indexează pentru a răspunde acestei tendințe. În martie 2018, Google a început să implementeze pe scară largă prima indexare pentru mobil , în care folosește versiunea mobilă a web-ului ca principal index al motorului de căutare. 

Multe aplicații CMS acceptă versiuni mobile ale site-urilor web, dar pur și simplu având un site mobil nu este suficient: aveți grijă să evitați greșelile comune , inclusiv, fără a se limita la, redirecționări defectuoase, viteze de încărcare lente, dimensiuni necorespunzătoare, elemente de atingere fiind prea strânse împreună și interstiții care împiedică utilizatorii să acceseze ceea ce au venit. Multe dintre aceste considerente sunt esențiale pentru experiența dvs. de utilizator, care este esențială pentru prietenia mobilă.

Unii editori oferă și o aplicație mobilă. Dacă aceasta include marca dvs., folosiți indexarea și conectarea aplicațiilor pentru a permite utilizatorilor să facă clic pe rezultatul căutării dvs. și să vizualizeze conținutul din aplicație. Paginile mobile accelerate ( AMP ) de la Google pot fi de asemenea implementate pentru a furniza rapid conținutul dvs. utilizatorilor de telefonie mobilă. 

Pentru mai multe, pentru a face site-ul dvs. mai mobil prietenos vezi:

  • Marketing mobil: căutare și indexare de aplicații
  • SEO: Căutare mobilă

Dd: Duplicat

„Conținutul duplicat este peste tot”, a subliniat Patrick Stox, specialist SEO la IBM, în timpul unei discuții cu Insights la SMX Advanced. Vrei doar o versiune a unei pagini să fie disponibile pentru a căuta engines.This este în cazul în care canocialization vine.

Dacă nu este bifat, conținutul duplicat poate face mai dificil pentru motoarele de căutare să-și dea seama ce pagină ar trebui să revină pentru o interogare. De asemenea, poate duce la conectarea oamenilor către versiuni diferite ale aceleiași pagini.

Aceasta diluează valoarea acestor legături – o măsură de încredere și autoritate – și pictează o imagine inexactă despre cât de valoroasă și relevantă poate fi o pagină pentru căutători.

„În mintea Google, ei încearcă să ajute oamenii prin îndreptarea paginilor”, a spus Stox, explicând ce algoritmi de căutare sunt susceptibili de a face atunci când întâlnesc conținut duplicat. „Toate aceste versiuni devin una singură. Toate semnalele se consolidează la pagina respectivă. Încercă să ne ajute făcând asta. ” 

Acesta poate fi de confort să știe că motoarele de căutare încearcă să dau seama odăjdii pentru tine, dar atunci când clientul sau succesul brand – ul propriu depinde de optimizarea de căutare, folosind odajdiilor tag – uri, redirecționări și strategii eficiente de paginare poate oferi un grad mai precis de sub control precum și o experiență de utilizare mai fluidă.  

„Indiferent de ce, Google va încerca să-l descopere pentru tine”, spune editorul de știri Land Engineer, Barry Schwartz, adăugând: „Întrebarea este: vrei să-ți dai seama pentru tine sau nu? Sau doriți să controlați ce definește Google drept URL-ul dvs. canonic? “

Pentru mai multe, consultați secțiunea noastră SEO: conținut duplicat .

Sp: viteză

Optimizarea vitezei site-ului „nu va ajunge niciodată într-un punct în care ai doar un scor pentru care optimizezi și vei fi realizat cu acesta”, a spus anul trecut Martin Splitt, analistul Google Tendințe Google .

Site-ul dvs. ar trebui să se încarce rapid dacă vizitatorii îl vor vedea pe mobil sau pe desktop. Și, deoarece viteza este un factor de clasificare Google, site-urile mai rapide vor avea un avantaj SEO (toți ceilalți factori fiind egali). 

La câteva luni după lansarea largă de Google a primului indexare mobilă în 2018, a lansat „Actualizarea vitezei” pentru căutare mobilă. 

La fel ca mulți alți factori SEO, viteza este legată de experiența utilizatorului. Menținerea unui site zippy vă poate ajuta să împiedicați vizitatorii să salteze și să vă îmbunătățească rata de implicare și de conversie. Utilizați instrumente , cum ar fi Insights PageSpeed Google pentru a identifica zonele site-ului pentru a îmbunătăți.

Pentru mai multe, consultați secțiunea noastră SEO: Viteza site-ului pentru a vă menține la curent.

Ps: HTTPS

Google a împins site-urile să migreze pe serverele HTTPS pentru a oferi o mai bună securitate căutătorilor. Este forțată problema în câteva feluri, inclusiv în clasament.