Clasament de încredere, autoritate și căutare

Dacă motoarele de căutare pot decide să aibă încredere în link-uri sau conturi sociale, pot învăța să aibă încredere în site-uri web? Absolut. Există mai mulți factori care determină crearea unui site pe care atât utilizatorii cât și motoarele de căutare îl consideră de încredere. Aici ne cufundăm în elementele de încredere din Tabelul periodic al factorilor SEO .

„Doar să încadrați ceea ce considerăm de încredere, imaginați-vă că aveți un site de comerț electronic și există un utilizator care vine pe site-ul dvs.”, spune Frédéric Dubut, directorul principal al programului Bing.

„Prima întrebare pe care trebuie să o puneți este întrebarea pe care o vor pune singuri:„ Pot să-mi dau numărul cărții de credit pe site-ul respectiv și să fiu sigur că va fi pe mâinile bune? ” Puteți vedea extrema în care există un foarte cunoscut site de comerț electronic care operează în Seattle [Amazon] și, evident, toată lumea va da numărul de card al creditului lor; știi că numărul cărții tale de credit este pe mâini bune. ”

„Și atunci, primiți o grămadă de site-uri web care au articole pe blog care au fost clar grăbite și au o mulțime de dactilografii și link-urile către TrustPilot, de exemplu, nu funcționează și există multe dintre aceste mici semne care vă fac gândește-te: „Ei bine, ceva nu este chiar aici. Nu mă simt foarte confortabil să dau numărul cărții de credit pe acest site. ” Ca webmaster, ca proprietar de site, trebuie doar să te gândești, unde ești la această scară? Ești mai aproape de Amazon sau ești mai aproape de acel site web cu o mulțime de dactilografii și ale căror linkuri de ajutor nu funcționează? ” întreabă Dubut.

Hai să ne cufundăm

Au: Autoritate

A fi autoritate înseamnă de obicei să fii un lider recunoscut pe scară largă în domeniul tău sau în sectorul afacerilor tale, iar acest lucru este foarte util atunci când obiectivul este să te clasifici bine organic. 

Siturile din banii tăi, nișele vieții tale ( YMYL ) care oferă sfaturi financiare sau medicale sunt examinate în special. În 2019, Google a confirmat că pentru întrebările YMYL , „va acorda o pondere mai mare în sistemele noastre de clasificare unor factori precum înțelegerea autorității, expertizei sau încrederii în paginile pe care le prezentăm ca răspuns”. 

„Google a spus:„ Hei, dacă vom recomanda oamenilor acest conținut, trebuie să ne asigurăm că este de încredere, autoritar și că un expert îl scrie ”, spune Barry Schwartz, redactorul de știri terestre al motorului de căutare. 

Google evaluează în primul rând autoritatea pe fiecare pagină; cu toate acestea, semnalele la nivel de site pot fi de asemenea folosite pentru a suplimenta pagini individuale. Tipurile de link-uri pe care le primesc paginile dvs. (în special de la site-uri web de renume și alte site-uri din nișa dvs.), cuvintele utilizate în interiorul și înconjurarea acestor backlink-uri, valori de implicare, cât timp funcționează site-ul dvs. și chiar recenzii pot fi utilizate ca semnale pentru motoarele de căutare pentru a măsura autoritatea.

De asemenea, Google contractează evaluatori umani pentru a evalua calitatea paginilor care apar în rezultatele de top și liniile directoare pe care le urmează expertiza de referință, autoritatea și încrederea (sau EAT). Raterii nu afectează în mod direct clasamentele, dar feedback-ul lor este utilizat pentru a îmbunătăți algoritmii de căutare Google, astfel încât învățarea modului în care evaluează paginile te poate ajuta să creezi conținut autoritar care să servească mai bine utilizatorii și motoarele de căutare.

(Rețineți că instrumentele care încearcă să evalueze „autoritatea paginii” sau „autoritatea domeniului” sunt pur și simplu ghiciri ale companiilor terțe în funcție de modul în care cred că motoarele de căutare scot lucruri – aceste valori nu sunt de fapt utilizate în algoritmii motoarelor de căutare.)

În: Angajare

Paginile web de înaltă calitate ar trebui să producă interacțiuni semnificative cu utilizatorii. Aspectele acestor interacțiuni pot fi cuantificate prin metrici de implicare, cum ar fi timpul pe pagină, rata de respingere, durata medie a sesiunii și așa mai departe. 

Motoarele de căutare sunt de obicei reticente în a divulga modul în care, sau chiar dacă, valorile de implicare sunt utilizate în algoritmii lor. Și, doar pentru că un motor de căutare are un brevet cu privire la modul în care angajamentul ar putea fi utilizat pentru a informa clasările de căutare, nu înseamnă neapărat că îl folosește în prezent. 

Cu toate acestea, conținutul de calitate și experiența utilizatorului sunt o parte importantă a SEO, iar prioritizarea acestora ar trebui să aibă un efect pozitiv asupra ratelor de angajare și conversie.

Puteți încuraja mai multă implicare, ținând cont de intenția utilizatorului, introducând conținut generat de utilizator și îmbunătățind legătura internă, printre alte tactici. Considerăm că angajarea este măsurată și dacă motoarele de căutare sunt factorii de implicare în algoritmi, clasamentul dvs. va fi mai bun pentru aceasta.

Re: Reputație

Poate dura timp pentru ca publicațiile să își stabilească o reputație respectând standarde riguroase pentru verificarea faptelor și raportarea originală. Această reputație are multă greutate în mintea cititorilor și același lucru este valabil și pentru motoarele de căutare.

Nu sunt cunoscute semnalele exacte pe care le utilizează motoarele de căutare pentru a evalua reputația , dar gândiți-vă la oameni, site-uri, instituții ale căror reputații le dețineți cu mare atenție. Probabil au stabilit această reputație de-a lungul timpului prin furnizarea de informații fiabile și stabile, sunt citați de alții ca experți în domeniul lor și despre care vorbesc colegii sau clienții.